Információcsere

Logo

2010.01.12. 14:12 karnyujtasnyibalaton

Podonyi Hedvig grafológus-újságíró segítőnk, logot tervezett számunkra.

Ha kedvet kaptál a programhoz illő logo tervezéséhez, hát rajta! Ötleteidet küldd el a karnyujtasnyibalaton@index.hu címre!

 

 

 

 

  rover45@freestart.hu e-mail címről érkezett a mellékelt logo. 

Véleményezd! Szerintem kifejezi a kezdeményezésben rejlő szimbolikus tartalmakat.

 

 

 

Szabó Tibor (tibor1014@citromail.hu) 14 éves tanuló terve, a Balaton féltését, óvását, védelmét sugallja. Véleményezd!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Varga Zsolt balatonboglári tanár rajzos ötletei-tervei.

Véleményezd a terveket! Melyik fejezi ki legjobban a KARNYÚJTÁSNYI BALATON  elnevezésben rejlő szimbolikus tartalmat, a Balaton szeretetét, az összefogásban rejlő erőt, a Balaton védelmét?

 

Ha kedvet kaptál a rajzoláshoz, rajta próbálkozz! karnyujtasnyibalaton@index.hu címre várjuk rajzaidat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 komment

Címkék: logo

A bejegyzés trackback címe:

https://karnyujtasnyibalaton.blog.hu/api/trackback/id/tr861679318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Micur 2010.01.25. 21:44:27

Nekem mindkét logo nagyon tetszik!!!!!!!!!!!! :)

Ragen1014 · http://www.youtube.com/ragen1014 2010.02.11. 21:04:17

Szerintem is nagyon jók lettek a Logok is és a rajzok
is. Remélem mások is kedvet kapnak hozzá! :D

Nelly13 2010.02.25. 08:22:31

Nagyon ötletesnek tartom a kezdeményezést! Ha tehetem, én is ott leszek május 15-én!
Mindegyik logo tetszik, de a legjobb az első! (szerintem még jobb lenne piros háttér helyett, a zöld valamilyen hozzá illő árnyalatval!)

www.jutkafoto 2010.03.01. 14:15:36

Gratulálok a kezdeményezéshez. Jutkafoto

karnyujtasnyibalaton 2010.03.01. 20:33:11

Köszönjük szép fotóidat, együttműködésedet!
süti beállítások módosítása